Des del 2008 GRIHO participa en el desenvolupament interactiu del Corpus Literari Digital de la Càtedra Màrius Torres.

El projecte és liderat Joan Ramon Veny i Jordi Malé, membres de la Càtedra, i representa un exemple evident de feina molt ben feta i de col·laboració entre els dos grups del qual ens en sentim molt orgullosos.

A finals d’aquest mes de març, el projecte serà presentat al Centre d’Estudis Catalans de la Queen Mary University of London i a la Britsh Library. La presentació serà realitzada pels responsables de la càtedra i per l’Anna Cristina Comas, membre de GRIHO que ha estat al front del projecte des del seu inici.

Programa:

• Dimecres, 23 de març a les 16.00: Presentació del Corpus Literari Digital de la Càtedra Màrius Torres al Centre d’Estudis Catalans de la Queen Mary University of London.
  • Diijous, 24 de març a les 11.00: Reunió amb Barry Taylor (Curator of Hispanic Collections) Geoff West (Head of Hispanic Section) i Aquiles Alencar (Curator of Latin American Collections) de la Britsh Library.

Molta sort.

Podeu consultar més info del projecte  a la web de 3cat24.cat