La membre del grup GRIHO Anna Cristina Comas és escollida en una convocatòria de beques del Banc Central Europeu (European Central Bank, ECB) per a estudiants de l’àmbit de les TICs.

La beca va ser convocada per la divisió “Infrastructure and Operations” de l’àrea “Information Systems” per col·laborar a la secció “Data and Network”, que s’encarrega de tasques relacionades amb emmagatzematge, còpies de seguretat i tecnologies de xarxa, sistemes de monitoratge i presentació d’informes, administració de bases de dades, i suport d’eines de gestió de serveis i de processos de gestió de problemes, concretament per tal de donar suport al desenvolupament del “Capacity Planning” dels serveis i les infraestructures IT de l’ECB.

L’Anna, després d’un procés de selecció intern que analitza els CV’s dels candidats i d’una sèrie d’entrevistes personals per telèfon, ha estat escollida per ocupar una de les dues beques que l’ECB oferia. Iniciarà l’experiència el proper 1 d’abril fins el 31 de desembre.

Els membres del grup GRIHO estem molt orgullosos d’aquest fet. Anna et desitgem molta sort.

I la noticia a la web de segre tv (minut 18:38)